Vi søker kontaktpersoner som kan hjelpe oss med nyheter og informasjon fra:
Send e-post til erik.kirkvold@gmail.com
Vi søker kontaktpersoner som kan hjelpe oss med nyheter og informasjon fra:
Send e-post til erik.kirkvold@gmail.com
Kan nesten alt
Suzuki prøver seg på den tilsynelatende umulige oppgaven å kombinere komfortabel touring med sportslige kvaliteter og hverdagskjøring i nye GSX-S1000GT. Den nye allrounderen skal ha egenskaper både til småkjøring i nærområdet og til de virkelig lange reisene.
Dette er altså sykkelen som skal klare det meste. Om du foretrekker høyhastighetsreiser nedover Europa, offensiv kjøring i svingene på favorittveien der du bor, pendling til arbeidsplassen eller rett og slett en kjapp kosetur ut for å nyte sommervarmen – GSX-S1000GT oppgis å levere på alle områder.
Importøren har store forventninger
-Vi har store forventninger til brødrene GSX-S1000R og GSX-S1000GT. Suzuki er tilbake og satser på modeller som er tilpasset vårt marked. Kvalitetssterk japanproduksjon med det ypperste av teknologi er vanskelig å slå. Vi har allerede stor pågang av kunder som vil bestille sykkel for neste sesong. Vår største utfordring nå er å skaffe nok motorsykler til å dekke etterspørselen, uttaler salgs- og produktsjef Morten Gjestad hos importør Erling Sande.
I GSX-S1000GT er motoren tunet og modifisert for å tilfredsstille kravene til rask landeveiskjøring, gjerne med passasjer og med bagasje. Kreftene i nedre deler av effektregisteret og dreiemomentet er prioritert. Men det skal ikke ha gått på bekostning av den morsomme motorkarakteren som GSX-serien er kjent for.
Moderne tekniske løsninger
Suzuki har jobbet med å minimalisere motorvibrasjonene i nye GSX-S1000GT, og vibrasjonene i styret skal være betydelig redusert sammenliknet med en sportssykkel. I tillegg har Suzukis aerodynamikk-ingeniører lagt ned et betydelig arbeid for å gi fører og passasjer best mulige forhold i høye hastigheter.
Den nye GT-modellen er utstyrt med Suzukis Intelligent Ride System (SIRS), som inkluderer Suzuki Drive Mode Selector (SDMS), Traction Control, Ride by Wire Electronic Throttle, Bi-directional Quick Shift, Suzuki Easy Start og Low RPM Assist systems. Mange bokstavkombinasjoner der, men det indikerer at modellen har alle de elektroniske førerstøtte-systemer som forventes i denne klassen. Samlet gir disse systemene et svært godt utgangspunkt for en trygg og komfortabel reise.
GSX-S1000GT er den første Suzukien med en ny generasjon 6,5 tommers farge TFT LCD multi-informativ antireflekterende skjerm, som er utviklet spesielt for MC.
En annen spennende funksjon er smarttelefon-tilkobling som gir deg tilgang til en rekke apper og funksjoner. Her er det bare å installere den gratis SUZUKI mySPIN-appen og koble sammen smarttelefonen for å overføre skjermen til GTs store TFT LCD-skjerm i full farge. Da viser skjermen kontakter, kalender, musikk og for eksempel kartapper som du har installert på din smarttelefon. SUZUKI mySPIN er kompatibel med både iOS og Android.
Del denne artikkelen på sosiale medier
Flere nyheter fra Reitwagen.no
Ring Erik Kirkvold, mobil 977 11 626 eller send en e-post til erik.kirkvold@gmail.com