Vi søker kontaktpersoner som kan hjelpe oss med nyheter og informasjon fra:
Send e-post til erik.kirkvold@gmail.com
Vi søker kontaktpersoner som kan hjelpe oss med nyheter og informasjon fra:
Send e-post til erik.kirkvold@gmail.com
Det er et langvarig forhold mellom MIVV og DUCATI, som tidligere også har ført til partnerskap for produksjon av originale eksosanlegg. I dag fokuserer MIVV på å utvikle ettermarkeds-anlegg av høy kvalitet, til Ducati. Nå er det på vei nye anlegg for 2021-versjonen av Panigale V4 og V2.
Enten du foretrekker den firesylindrede Desmosedici Stradale eller den tosylindrede Superquadro, opplyser MIVV at oppgraderingene omfatter estetikk, lyd og benkeytelse.
FOR PANIGALE V4
MIVV presenterer to komplette racing-anlegg med titanrør: Den første med dobbelt utløp under hekken, den andre med enkelt utløp på siden. Disse anleggene er ikke godkjent for bruk på vei.
Etter det opplyste vil anlegget med dobbelt utløp under hekken, gi en maksimal effekttopp lik + 12,00 hk ved 13 000 o / min; + 3,00 Nm dreiemoment ved 11 200 o / min og en vektbesparelse på 2,80 kg. Anlegget med enkelt utløp på siden har tilsvarende: + 4,00 hk ved 13 400 o/min, + 1,00Nm ved 11,300 o / min og en vektbesparelse på 4,10 kg. Ytelsen kan forbedres ytterligere ved å ved hjelp av en spesifikk mapping (direkte på den opprinnelige ECU), som MIVV vil frigjøre i løpet av noen uker.
FOR PANIGALE V2
Her har de kommet med en «slip on»-versjon (Euro4 og Euro5 godkjent med valgfri MIVV-katalysator installert), utstyrt med en DELTA RACE-lyddemper. Dette anlegget er tilgjengelig i karbon eller i rustfritt stål (stål med børstet “perle” -effekt og endelokk i karbonfiber).
MIVV oppgir en maksimal effektforsterkning på + 8,30 hk ved 11 000 o / min; en økning i dreiemoment på + 5,60 Nm ved 9 200 o / min og en vektreduksjon på 5,10 kg.
Ved siden av “Slip On” -versjonen er også et komplett racing-anlegg lansert. MIVV fremhever dette anlegget som “den perfekte syntesen mellom racingstil og ytelse”. Benkdataene er opplyst å være; +1.40 hk ved 10,800 o/min; + 3.20Nm på 8,800 o/min og en vektreduksjon på 3,60 kg.
Også for V2 vil ytelsene kunne optimaliseres ved hjelp av en spesifikk mapping (direkte på den opprinnelige ECU), som MIVV vil frigjøre i løpet av noen uker.
Del denne artikkelen på sosiale medier
Flere nyheter fra Reitwagen.no
Ring Erik Kirkvold, mobil 977 11 626 eller send en e-post til erik.kirkvold@gmail.com